MellowBusiness system do zamawiania materiałów firmowych

Czym jest MellowBusiness?

System MellowBusiness to innowacyjna – autorska platforma B2B, dedykowana średnim i dużym firmom. Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom MellowBusiness skraca proces zamawiania, zapewnia kompleksowe wsparcie w procesie generowania i zarządzania zamówieniami, wykluczając potencjalne błędy ludzkie.

Pełna Autonomia
0

Każda firma posiada „Indywidualny Panel” z własnymi produktami,
o ustalonych parametrach.

Generowanie projektu
0

Użytkownicy mogą uzupełnić szablon zmiennymi danymi, we wcześniej ustalonych miejscach.

Centralne zarządzanie
0

Profil Managera posiada funkcję zmiany parametrów zamówienia oraz jego akceptacji.

Pełna automatyzacja
0

Zamówienia trafiają bezpośrednio na produkcję przez co maksymalnie skracamy czas ich realizacji.

Możliwości

  • Generowanie treści (tekst, logo, kody QR i kreskowe)
  • Archiwizacji wcześniej utworzonych projektów
  • Nieograniczona ilość szablonów
  • Minimalizacja kosztów poprzez łączenie zamówień
  • Pełna administracja, kontrola zamówień oraz kosztów
  • Analiza zamówień w programie Excel lub CSV
  • Generowanie raportów z podziałem na produkty, placówki itp.
  • Monitorowanie stanów magazynowych
  • Kody rabatowe

Masz pytania dotyczące Twojego projektu?

Skontaktuj się z nami